Bomber och granater

Hallojsan.
Hoppas din dag varit bra.
Seth och jag har haft det lugnt. Vi gick ut en liten sväng, bara för att få lite luft. Vi har ju varit instängda här i lägenheten sedan i måndags. Idag har han inte haft så mycket feber och har ätit lite, vilket är skönt. Inatt kommer Stefan hem så jag kan åka till jobbet imorgon och efter det gå till kyrkan och hjälpa till inför bytardagen på lördag.

Igår hade Seth riktigt svårt att somna, men till slut gick det och då såg det ut såhär:

Väldigt mysigt tycker jag.

Det som inte var så mysigt var att vakna upp till denna syn:

Snö... Ja, ja, det är ju bara början av mars, så då är det ju egentligen inte så ovanligt med snö, men jag vill gärna ha vår på riktigt nu!

En sak som slog mig idag när jag gjorde frukost, var att i hela vårt hem finns det saker med Leksands logga...


I´m surrounded och jag håller ju inte ens på dem. Det är det ju grabbarna som gör. Jag håller på FBK! Men jag kan inte säga så mycket för alla pryttlar som har denna loga på sig har ju jag köpt i present till Stefan... Men de är överallt!!! (Oj, sicken god och fin och bra fru han har som köper dessa grejer hi hi).

Idag har Seth orkat pyssla lite. Han började ta fram massa pantflaskor och började tejpa och greja. Vi hjälptes åt och till slut var det som han ville. (Han har fantastiska idéer och en fantastisk fantasi.) Det är ett bälte med bomber (hmh...) och en raket på ryggen och så ett band med granater... ehe... (Han är faktiskt en stillsam och go kille och inte våldsam, vilket det kan verka med tanke på detta pyssel...)



Raketen med lite eld som tejpats fast på den.


Katten ville förstås vara med och de satt och myste en stund.


Kompisar.

Kommentarer
Postat av: Svåger C.

Va bra att ni inte e muslimer - för då hade väl Säpo knackat på vid det här laget och förhört er om bombbälten och indoktrination... :P

2012-03-13 @ 17:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0