Blomster fulcoola glajjor

Idag har det både regnat och varit solsken. Utanför mitt fönster på jobbet växer det träd. Idag har jag sett hur blommorna på detta träd har spruckit ut. Oerhört fint tycker jag. På morgonen var det bara små knoppar och när jag gick hem hade de slagit ut. Lovely!!!



Hemma hos oss växer våra fina orkidéer. Oh, vad jag tycker om dem. De är så vackra. Den vita fick vi när vi flyttade till Avesta av församlingen där. Det var för fem år sedan. Den har blommat sedan dess, hela tiden utom två veckor under hösten 2010. Häftigt!



Vi var på Ö&B och handlade kattsand idag efter jobbet och då hittade vi solglasögon till hela familjen. Jag valde ett par som var så fula att de blev coola, tycker jag. Det är inte säkert du håller med mig, men det gör inget ;).


Ha ha.

Imorgon åker vi iväg på hajken och det finns ingen täckning där ute i skogen dit vi ska. Så vi hörs på lördag eller söndag igen! Ta vara på dagarna, som är ditt liv!!!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0