Bosse busschaufför och kaffe

Idag är jag så trött, så trött. Så jag tittar bara in och säger hej.

Haha, idag kom jag på mig själv med att sitta och digga och sjunga med till "Bosse busschaufför" - trots att jag var alldeles ensam i bilen. Det är Mojje som sjunger den och hans skiva går mycket i bilen just nu. En annan låt han sjunger är "Varför pruttar mamma". En berättigad fråga :D.

Förut drack jag lite kaffe i min favoritmugg som jag fick av min svåger i julas. Tyvärr var det som vanligt, att jag inte blev piggare av kaffet... Så jag är fortfarande supertrött. Får se hur länge jag kan hålla mig vaken...

Sov gott sen!! Det ska jag :).

Här är muggen där det står:
"coffee is the answer - the question is pretty much irrelevant". Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0