Gott!!!!

Idag har vi haft en sån underbar dag!
Vi gjorde ett spontanbesök till Avesta där ungdomskonferensen Closer går av stapeln denna helg. Oh, så fantastiskt att få träffa dessa underbara ungdomar och vänner! Jag blir så glad in i hjärtat! Att höra dem sjunga och spela, se dem sköta ljud och ljus, få prata med dem och se seras engagemang för andra och för församlingen... Och att själv mötas av sån kärlek... Jag blir tårögd bara jag tänker på det!
Seth var i sitt esse :) Vi passade på att träffa hans gamla dagmamma en stund. Vilken lycka!! Han var helt slut när vi åkte hem - antagligen av alla känslor och av alla möten med människor han tycker om och saknar... Han somnade i bilen, vilket nästan aldrig händer numera.
Vi möttes även av en vacker, stor fullmåne när vi åkte hem. Lovely!!!

Nu somnar jag med hjärtat fullt med glädje!!

Jag hoppas du också haft en bra dag!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0