Sol i hjärta, sol i sinne...

Oh vilken underbar dag det varit idag!!! Solen har strålat över Örebro och det har varit varmt och gott!
På förmiddagen jobbade Steff lite och vi andra bakade. Efter lunch mötte vi upp Lovisa och barnen på Stora Holmen! Där åkte de tåg, spelade minigolf, klappade djuren och så fikade vi förstås :)
När Lovisa med barn åkt, trampade Seth trampbil i flygande fläng. Han gjorde ljudeffekter hela tiden så vi hörde var han var utan problem hihi.

En helt ljuvlig dag i solen.

Egentligen skulle vi på Speedway nu ikväll, men det visade sig att Seth har feber och är en blekfis nu ikväll, så han och jag blir hemma :(. Stackars honom. Han har varit lite hes och nyst sedan igår och var ju inte så pigg och Hr varit hängig stundvis under dagen och nu har han alltså blivit sämre.

Men vi summerar ändå denna dag som en underbar dag!!

Hur har du haft det? Hoppas solen har lyst hos dig oxå och att du mått bra idag!



Kommentarer
Postat av: Annika

Hej, jag har haft en skön dag i sängen faktiskt. Har legat och sett på min favoritserie som jag har på DVD. Sedan så kom mina föräldrar förbi en stund. Sedan åkte jag och jobbade. Katterna är sjövild nu när jag kommer hem. Så det är som vanligt.Jag kan inte påstå att jag har det långtråkigt. Ha det bra. Kram från Annika.

2012-05-01 @ 22:51:33
URL: http://annikassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: Cissa

Första maj var en helt strålande dag även här! Underbart att det äntligen kommer lite sol och värme!



Hoppas Seth kryar på sig snart!



Kram

2012-05-02 @ 06:57:41
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0