Eftermiddag i Mosås

Alltså, vad jag älskar majmånad när det är såhär, som det är nu. Det är något särskilt med första värmen. Det är lagom, man är glad för grönskan och att man kan vara utan jacka osv. Man har ännu inte hunnit vänja sig så det är vardag det också. LOVE IT!!!

Mamma ringde igår och berättade att pappa skulle sjunga i Hallsberg idag och de tänkte titta förbi Marcus med familj på eftermiddagen. Så Seth och jag åkte dit efter jobbet så vi fick träffa mamma och pappa och de andra. Marcus med familj har varit på Kreta en vecka så de är så solbrända och härliga i hyn.


Molly och farmor konverserar på sitt egna lilla vis.


Hoppsmattan är framme och används flitigt!


Molly och en Hello Kittydocka.


Mat!!! Visst ser det helt fantastiskt härligt ut!?


"Men faster, vad gör du..."


"Det var bättre..."


Hi hi.

Seth hade med sig sina inlines, men det blev inget åkande i Mosås, men från bilen och hem kunde han åka en tur. Imorgon får vi se till att åka lite mer när vi kommer hem från jobbet och fritids.


En härlig eftermiddag, efter en ganska tuff arbetsdag! Precis vad jag behövde. 
Nu fattas bara Stefan, som sitter i möte hela kvällen och inte kunde vara med oss och inte kommer hem än på bra länge. Denna vecka är han borta varje kväll och även en natt. Tycker inte om det!!! Men vissa perioder är så och nu är en sån period, som det alltid är i maj. Men det känns ensamt ibland och jag är sån som lättare blir lite ledsen då. Det motsägelsefulla är bara att jag även trivs med min ensamhet när Seth har somnat... Jag behvöer den och trivs med den. Det är nog bara det att nu är en period då det är mycket ensamhet och det är värre. Samtidigt som sagt, så behöver jag den, men det är väl en balansgång som med allt annat...
Men jag tycker allt att det börjar allt bli dags att få ha en tjejkväll med bio och mys!! :D

Imorgon ska jag vara med Seth i skolan. Det ska bli spännande att se hur han har det. Gott!!!

Nu ska jag snart stänga mina blågrågröna och säga hej till kudden.
KRAM

Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för kommentaren, den behövde jag verkligen. Är piggare nu, jag har nästan bara sovit från 11:30 igår. Chefen ringde hem till mig och berättade att jag har fått beviljat semester hela nästa vecka. Det ska bli skönt. Jag sa åt henne att jag ska friskanmäla mig på söndag. Jag är ledig nu i helgen.

Hoppas att vädret är lika fint hos dig som hos mig. Kram från katterna och mig.

2012-05-24 @ 15:35:22
URL: http://ladyochlufsen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0