Halloj

Hej hej min vän.
Idag har jag haft en lite bättre dag. Skönt. Jag får ju ta det lugnt och orkar bara vara uppe småstunder. Nu ikväll mår jag väldigt illa, men då har jag också varit iväg på körövning inför första advent. Riktigt roligt!! Jag sitter där på en stol, när andra står upp. Ha ha. Som en tant. Men som tur är, är en till gravid (bara några veckor före mig) och hon behövde också sitta ner stundvis. :) Jag får ha med frukt att äta, vilket skapar en del leenden, men det bjuder jag på. ;)
På eftermiddagen hämtade jag Seth i skolan och så åkte vi till Fröken Brogrens Veranda där vi mötte upp två klasskamrater med deras mammor och så planerade vi deras födelsedagskalas. De fyller alla tre i december, så vi bestämde att ha ett gemensamt kalas med klassen. Tack och lov! Jag har haft lite ångest inför att ha barnkalas för Seth nu när jag mår såhär, men nu blir vi fem eller sex vuxna som kan hjälpas åt. Fantastiskt!!
 
Om du följer mig på Instagram också, så blir det lite samma bilder, ber om ursäkt för det. (Min instagram: MKindevag).
 
Katterna har haft en dag idag då de följt mig vart jag än varit. Man känner sig något iakttagen haha.
 
När jag låg på sängen och gick igenom posten så var minsann denna här också där PÅ posten förstås:
 
Den andra, Gandalf, är mer soft och ligger som en boll med fötterna här och där när hon sover precis där man själv är.
 
 
Jaha, kort på katterna igen. Men det är ju de jag träffar på dagarna, så det blir mest kort på dem nu.
 
Nu ska jag koncentrera mig på Hela Sverige bakar. Jag tycker det är jätteroligt och intressant. Får så mycket inspiration och lär mig mycket. Kul!!
Hoppas du haft en bra dag!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0