Min tur

Jodå, vid midnatt fick jag börja springa på toa... Jag kan tala om att gravidillamående och magsjukeillamående i te är någon rolig kombo... Du vet ju att jag behöver äta för att hjälpa gravidillamåendet, men det andra illamåendet gör att jag inte kan äta... Men tack och lov, jag kräktes aldrig, men var bra lära några gånger... Nu har jag fått i mig rostad macka och te och jag verkar få behålla det.
Idag blir det nog inte många knop för mig... Måste sova ifatt och man blir ju rätt så urlakad. Men jag måste ändå säga att detta var en rätt så lindrig variant för mig.

Nu hoppas och ber vi för att Seth klarar sig. Han hostar och kraxar som en kråka när han pratar, men verkar ganska pigg än. Hellre förkylning än magsjuka...

Jag ligger i sängen och Steff och Seth ligger på madrasser i vardagsrummet. Jag bäddade åt Seth och mig där igårkväll, dels för att jag ville ha koll på Seth om han blev dålig och för att Stefan ju var dålig och då är det skönt för honom att få sova ifred... Men vi bytte säng när jag blev dålig... Jag kan liksom inte ta mig upp från golvet särskilt fort...

Så idag blir det en dag framför Vinterstudion för mig :)

Kraaaam


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas Seth klarar sig! Tråkigt med magsjuka...

2012-11-25 @ 16:52:18
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0