Nov. 26, 2012

Oj, vilken konstig dag det varit idag.
Seth är dunderförkyld och har fått stanna hemma idag. Han blev lite ledsen för det, eftersom Stefan skullevarit med honom i skolan idag, men det får bli nästa måndag.
Själv har jag varit helt utslagen och haft hemskt illamående och ont i magen - inte bebismagen men "tarmmagen" :). Så nu är jag glad att denna dag är slut och ser fram mot imorgon. Det tråkiga är att jag missade körövningen inför första advent, men jag kan nog va med ändå.
Köpte några nya ljuslyktor som får stå på vardagsrumsbordet och sprida sitt fina ljus. Så här är en bild från i fredags när vi fredagsmyste alla tre!!! Det är inte ofta det händer!
Nu är det inte ens en vecka till första advent!!! Hurra!! Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0