Skorpor

Idag har jag gjort saffranskorpor. Smaskens vad gott det är! Jag gör dem varje år från Leilas recept. I övrigt mår jag väl inte så bra, varken fysiskt eller psykiskt. Men något som är mysigt är att jag lyssnade på julmusik när jag bakade. Har gjort en spellista på spotify med Peter Jöback, Carola, Steven C Chapman, Frank Sinatra och någon sång med Amy Grant. Lovely!!! Jag får passa på när jag är själv hemma, för Stefan tycker det är för tidigt än... :)
Jag säger god natt från mig och katterna som ockuperat Stefans sida av sängen nu när han sitter i tvrummet och kollar fotboll.
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, det är så gott med saffransskorpor. Måste göra snart!

2012-11-21 @ 22:28:43
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Anne

Vill rekommendera två helt olika julskivor: Julefrid med Lina Adolphson: Underbar kristen musik. I går släpptes en julskiva med JLT: Rock this Christmas - det är Rockabilly och Rock´n roll.
Tänker ofta på dig och beundrar hur du orkar fortsätta bloggskrivandet tex. Gud välsigne Dig!//Anne

2012-11-22 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0