Uppdatering

Nö, det blev ingen fest för Seth och mig. Stefan blir bara sämre och sämre, så det lutar åt magsjuka... Jag får inte i Seth någon mat, så det känns lite vanskligt att åka iväg 10 mil med honom, om han blir dålig. Jag har vaken sedan 4:30, så jag är ett vrak. Känns sååå trist. Jag har ju lagt ner ganska många timmar på att förbereda tävlingar och lite annat till festen och så kan man inte va med. Så är det förstås tråkigt att inte träffa födelsedagsbarnen och Seth är ledsen att han inte får träffa sina kusiner. 
Men vi har hyrt en film nu, som vi tittar på. Vi får försöka göra det bästa vi kan av denna dag. 
Hoppas hoppas hoppas nu att vi inte blir smittade, för det är en vidrig åkomma!
Nu önskar jag dig en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0