Väntar

Imorse var det adventsgudstjänst i st Nickolaikyrkan med Seths skola. Urmysigt och fint. Kortet som kommer längre ner i inlägget är på f-klass, ettan och tvåan när de sjöng en sång. Som vanligt grät jag när barnen sjunger ;).

Seth var ju hängig i början av veckan och det märks fortfarande. Han var jättetrött efter skolan så vi bestämde oss för att vara hemma (jag har haft en jobbig em så jag protesterade inte...). Han har legat på Stefans säng och klagat och gnällt för att han är så trött och för att det tar så lååååång tid att vänta. Framför allt på ett par efterlängtade vänner som kommer när som helst och stannar över helgen.
Det är ju även en väntan inför att få öppna kalendern (kalendrarna - lego och haribogodis) imorgon.

Eftersom jag skriver från min mobil kommer alla bilder längst ner i inlägget och huller om buller. Jag ber om ursäkt för det. Men datorn var väldans trög sist jag använde den, så det fick bli från telefonen idag.

Hoppas du får en amazing helg min vän!!!


Kommentarer
Postat av: Kaela

Önskar dig en härlig adventstid!

Kramar

2012-12-02 @ 10:41:45
URL: http://kaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0