Ännu en

Hej hej och god freeeeedag!

Trots att jag är hemma hela tiden så gillar jag när det blir helg. Det är en viss känsla med helg!!

Idag har vi varit på Vips, som vanligt. Jag orkade städa lite här hemma innan det och det känns alltid bra. Jag får sammandragningar när ja dammsuger. Inte så skönt... Det gör ju även ont i fogarna, men smärta kan jag ta. Det som är jobbigt är illamåendet.

Igår tappade set ännu en tand, sin sjätte. Alltid samma glädje, men denna gång också lite tårar, eftersom det blödde rejält och det var lite otäckt. Tandfen var framme inatt (han vet att det är vi) och som tur var hade hon pengar hemma :).

Nu önskar jag dej en skön helg! Ta hand om dej och de dina!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har en liten hälsning till dig på min julblogg! http://johannasjulblogg.blogspot.se/2012/10/i-love-your-blog.html

2012-10-27 @ 18:51:47
URL: http://johannasjulblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0