Dalsjöfors

Det är novemberlov! Familjen har ledigt tillsammans till imorgon em. Så nu är vi i Dalsjöfors hos Stefans bror med familj. Imorgon skjutsar Stefan upp Seth och mig till Kisa och mamma och pappa. Seth önskade att få va hos dem ett par dagar på lovet. Och det passar ju bra eftersom jag inte riktigt fixar att ha Seth hemma själv en hel dag så är vi hos dem behöver han inte vara på fritids. nu trivs han ju där, men det är skönt att få lov också. Så jag har flyttat mig från sängen hemma till soffan i Dalsjöfors och imorgon blir det soffan i Kisa. Det är så skönt att byta miljö! Och naturligtvis att träffa släkten!! På tors åker vi hem igen och då kommer farmor vara där för att umgås med Seth - och oss andra ;).

Seth och Jona ser vi inte mycket av. De sitter på Jonas rum och leker med Starwarslego. :)

Ha det lovely.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0