Fredagsmyyyyyyyyys

Hallojsan i stugorna!!
Nu sitter vi och fredagsmyser, Seth och jag. Steff är på hajk med ungdomarna på Klacka.
Vi har varit på VIPS - eller Seth har varit det och jag har suttit i en soffa :). Jag inser att det är bra att Seth har lite grejer som jag behöver va med på för då tvingas jag ut och blir inte liggandes på sängen hela dagen, och det är grymt deprimerande att bara vara på sängen hela dagarna.
Imorgon åker vi till Klacka över dagen så att Seth får lite att göra och vi får träffa Steff lite.
Idag gjorde det lite ont i hjärtat för då kommenterade Seth att Steff är borta mycket och att han inte ska va det när han blir vuxen... Steff är ledig varje måndag och följer med Seth till simskolan då och så försöker han alltid hålla onsdagskvällar fria för att ha familjetid och lördagar är ofta fria oxå, men i perioder är det mycket. Dessutom är ju de han jobbar med där på sin fritid så det går ju inte lägga allt på dagtid.
Men det är så vår vardag ser ut och för många andra oxå där nån jobbar borta eller kvällar.

Seth tittar nu på Barda på datorn, eftersom han missar det pga Vips. Och så äter han chips för glatta livet :) det är mysigt med våra fredagskvällar!

Nu önskar jag dej en fin och härlig helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0