Svamp och sparkar

Hej igen.
Nu har Steff kommit hem från älgjakten. Hans kompanjon sköt en älgkalv så de är nöjda med dagen.
Steff åkte kl 5:30 imorse vilket gjorde att jag skjutsade och hämtade Seth idag. Han hade även en playdate med Olle och jag stannade kvar och umgicks med Carro samtidigt som jag åt dem ur huset ;). Äta är fortfarande bästa medicinen mot illamåendet... Det var härligt att komma ur lägenheten ett tag och möta en go vän!!!
När vi åkte därifrån sken solen på Svampen mot en mörk himmel. Jättefint! Så när jag väntade på att det skulle bli grönt tog jag en liten bild :)

Vill också bara berätta att idag har jag känt riktiga sparkarfrån Gnutten (vårt arbetsnamn på bebis). Jag har känt av rörelser ett tag, men idag var det rejäla "här är jag" sparkar :). Den blir genast mer verklig, vilket känns bra.

Avslutar med bilden på Svampen...
Kram


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Maria!

Vilken fin blogg du har! Och vad kul med ett nytt litet liv i magen! GRATTIS!

Vad glad jag blir att du gillar min blogg :) Känns härligt när människor man inte känner kommenterar så fint.

Du har verkligen en fin svägerska, förresten :) Jag blir alltid så glad av henne!

Skickar såklart texterna till dej vartefter. Du får gärna vara ärlig och säga vad du tycker om både innehåll och grammatik. Ibland kan det ju vara så att man som läsare vill veta mer av något.

En varm kram till dej!
Kicki

2012-10-08 @ 21:18:05
URL: http://frunberattar.blogspot.com
Postat av: Carro

Alltid mysigt att ha er här!!!
Härligt med Gnuttensparkar!
Kram

2012-10-08 @ 22:28:42
Postat av: Cissa

Visst är det en helt underbar känsla, när man känner det nya lilla livet röra sig inne i magen! Det är den som hjälper till något otroligt för att man ska stå ut med att vara gravid.

Kramar!

2012-10-09 @ 06:29:43
URL: http://cissa-itsawonderfullife.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0