Växlar

Här växlar det... Hade en ok förmiddag men har känt av gallan i em och mår fruktansvärt illa och har ont. Det har dock inte gjort lika ont som förra gången så det känns inte som jag behöver åka in, inte än iaf. Är det någon av er som vet vad man inte ska äta när gallan krånglar? Ägg vet jag inte är bra men det äter jag inte eftersom jag inte tål det.
Det sänkte mig och jag känner mig lite ledsen. Men nu är Seth hemma från barnkören i kyrkan och Steff är ledig ikväll så det känns bra!

Jag hoppas på en bättre dag imorrn.
Kram


Kommentarer
Postat av: Kristina

Nu har jag läst ifatt mig efter min datortorka pg av stockholmsresan. Å vad jag önskar att du slapp illamåendet. Äpple,lök hård stekt mat, mkt kryddor är inte bra vi gallsten. men man får pröva sig fram. Det gäller ju för dig att väga illamåendet mot ev gallsten. Jag knaprade äplen o grönsaker mot illamåendet.Vet ej om jag sa vad jag åt under illamåendet mot cellgiftet, hårdrostad franska med coops inlagda sill, det höll illamåendet i lite schack. Ber för dig kram

2012-10-09 @ 22:37:53
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0