Dagen idag...

Idag, mina vänner, finns det återigen inte mycket att förtälja om livet. Spyan har suttit i halsen hela dagen, men släppte av framåt 16-tiden. Som tur är har jag haft sällskap av Nord och Syd :) och av knäppekatterna.
Imorgon kommer mamma och pappa en liten stund på förmiddagen. Ska bli härligt med lite sällskap. Pappa har varit i Laxå och sjungit på dagledigträff idag och eftersom hans ena bror bor där stannar de över till imorgon och kommer till mig en stund. Så snällt!!
Ja, just det. Imorgon kväll börjar Vips i vår kyrka. Som Seth har sett fram mot det. Det är en samling för barn som går i ettan och uppåt. Det kommer ca 70 barn varje fredag. Det börjar med samling och sen går man till olika intressegrupper. Väldigt populärt. Jag får berätta mer om hur det gick för honom imorgon.

Ha det så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0