Film

Jag hyr ju film från Lovefilm nu, eftersom jag inte har så mycket att göra. Igår komt tre nya filmer och idag tittade jag på en som heter "Something Borrowed". En mysig film om kärlek och vänskap. Men sen när jag tänkte efter så blir jag irriterad på mig själv att jag går på Hollywood stuket. De gör en film och vinklar det så att man tycker det är bra. Vad handlade den om då? Jo två bästa väninnor varav en har en fästman. Fästmannen och vännen (som inte är tillsammans med honom) visar sig vara kära i varandra sedan många år tillbaka. De vinklar filmen så att man tycker det är bra när de får ihop det. Vännen som är förlovad med karln är en jobbig person som också är otrogen... Ska det göra det mer legitimt för de andra två att vara otrogna? Jo, filmen görs på det sättet att man tycker det. Illa. Jag har svårt att se att otrohet kan vara fint - någonsin!!!
Men jag hade mysigt sällskap. Det såg lite roligt ut när Frodo låg bredvid mig och sträckte ut sitt ben över mitt.
 
Framåt eftermiddagen kom jag upp ur sängen (hade en riktigt jobbig förmiddag) och passade på att öva inför lördagens bröllop. Men får man va ifred? Nä då. Det värsta är att hon är så söt, så man inte har hjärta att fösa bort henne. Men det innebär också att jag får skylla mig själv att det blir lite svårt att öva ;)
 
Ha det så gott!!

Kommentarer
Postat av: Mummen

Håller med, det är svårt att köra bort dom när de sitter ivägen.
Hoppas du får en bättre dag i morron. Kram mum

2012-09-19 @ 21:26:47
URL: http://mummen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0