God Morgon

Ligger här i sängen och äter youghurt för mig själv... Seth och farmor sover och Stefan har gett sig iväg för att jobba lite så här på morgonkvisten. Vet du att youghurten smakar lök-i min mun. Inte för någon annan. Blä! Jag gick tillbaka och läste lite hur det var när jag var med Silas... Då var det likadant!!!! Vad händer med mina smaklökar????

Jag har sovit sådär inatt. Dels för att katterna var helt pipiga och busiga fram till ett och då kom Stefan hem så vi pratade en stund och sen var jag nervös inför att sjunga på bröllop idag. Inte så mycket för sjungandet utan för hur jag kommer må... Men jag kommer stoppa med mig massor jag kan äta på och mina mediciner så jag hoppas det ska gå bra. Jag fick frågan igår varför jag tackade ja till att sjunga när jag mår så dåligt och det är lätt att svara på. Jag fick frågan för länge sen, innan jag var gravid och dessutom är det hu goa vänner som gifter sig och det är inte bara att ställa in.... Men det ska nog gå bra det här!! Och det kommer bli superkul!!! Stefan viger dem och farmor är här som barnvakt. Förra helgen var hon barnvakt för Seths kusiner i Dalsjöfors så hon är flitigt anlitad :)

Nu har Seth vaknat och ligger här inne och tittar på Barnkanalen och Bamse. Lite mysigt!!
Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas det gick bra med sjungandet och att du kunde ha lite roligt trots illamåendet!

2012-09-22 @ 21:45:11
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0