Järnbrist

Jo då, det har jag det... Igår fick jag ett brev från min barnmorska där det står att jag måste omedelbums börja äta järn i form av niferex. Och vad händer när man äter järntabletter? Jo, man mår mer illa. Jomen varför inte liksom!! Samtidigt har det ju fördelen att jag antagligen inte kommer vara lika trött och yr i huvudet som jag är nu, eftersom det antagligen beror på järnbristen.

Annars händer inte mycket här. Stefan var iväg på en välbehövlig massage på fm. Seth och jag tittade på Narnia, prins Caspian. Eller, Seth tittade och jag sov...
Imorgon är det heldag i kyrkan med hoppborg och annat spännande och sen ska Seth på kalas på eftermiddagen. Det känns bra, för jag får så dåligt samvete när jag inte kan göra något tillsammans med honom. Nu är ju han sådan att han tar in leksaker och sitter bredvid mig i sängen och leker och det är ju bra, men jag vill ändå att han ska ha lite roligare saker att göra om dagarna... Så det är bra att det händer lite kul imorgon. Själv får jag ta sällskap av böcker och film...
Hoppas du har en bra helg!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0