Kyrka

Hej hej!!
Jo dagen igår var ju bra i bemärkelsen att jag inte mådde kräkilla heeeela tiden. Natten blev desto sämre med flera vakna timmar, men i eftermiddag har det varit "bara" illamående igen och jag kunde vara med i kyrkan!!! Jippi!!! Jag hade bunkrat upp med massa frukt som jag satt och knaprade på. Nu, fyra söndagar, har vi mötet kl 16 så det är ju perfekt! Är så lycklig!!! Jag fick tom höra att jag såg pigg ut :) fantastiskt vad smink och glädje kan göra...

Är så glad för vänner och församling!!!
Nu är jag trött och förbi och ska krypa ner i sängen och titta på x-faktor.

Kram


Kommentarer
Postat av: Carro

Jättekul att se dig idag vännen!

2012-09-16 @ 20:11:39
Postat av: Kristina

Vad glad jag blir att du kunnat göra ngt utanför sängen och att du har stunder då det är ngt bättre. Fortsätter o ber
Kram

2012-09-17 @ 14:21:58
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0