Tandlöse

I söndagskväll, efter att Seth lagt sig, ropade han att hans tand var jättelös. Så jag gick till honom och började dra lite i den och plötsligt sa det "plopp" och tanden lossnade :)
Vilken tur att vi hade en guldpeng hemma ;)

Jag ska va med och sjunga på ett bröllop på söndag och jag ber och hoppas att allt ska gå bra!!! Vi är tre st som sjunger och det är fullt komp. Kommer bli awesome bara jag inte kräks...

Ja just det, vi har fått ett bönesvar!! Jag har i två år haft en försäkring som heter BoKvar. Vid längre sjukskrivning - som inte får bero på psykisk sjukdom eller stress - så får jag en viss summa i månaden. Jag har förstås lämnat in alla papper men inte riktigt kunnat tro på att få det godkänt. Ja, jag är lite skeptisk när det gäller att få pengar från försäkringsbolag. Idag fick jag veta att jag kommer få pengar utbetalda så fort de fått in ett papper till. Hurraaaa!! Man förlorar ju en hel del pengar när man är sjukskriven ett tag. Så det känns bra! Och vi kommer vara tvungna att införskaffa allt nytt till bebisen för vi har gjort oss av med ALLT - bilstol, barnvagn, gåstol osv osv - när vi flyttade så lite extra i kassan är sååååå välkommet.

Ha det så bra du bara kan i din livssituation!!!
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0