Vänskap och jogg

Thank God för vänner!!
Stefan är på en kryssning med några andra pastorer som fungerar som processledare för andra pastorer. Nej, jag kan inte förklara vad det innebär...:)
Så igår frågade Therese om hon skulle skjutsa Seth till skolan så jag slapp, eftersom morgnarna är en pina. Hur snällt som helst!!! På eftermiddagen hämtar jag, men då går det bättre med illamåendet.
Så tacksam!

Idag har de haft skoljoggen på Seths skola. Det såg han fram mot. Hans lärare bloggar då och då om klassen och jag såg att hon redan lagt ut bilder från joggen, så jag lånade en bild från den där Seth glatt joggar på.

Jag hoppas du har en bra dag!!!


Kommentarer
Postat av: Kristina

vad gjorde vi utan vänner och ssk vänner som tänker o har lite framförhållning. Vänskap som oxå innebär praktisk uppmuntran o hjälp.Den som är frisk vet aldrig hur mkt det innebär och hur en liten grecj kan lysa upp hela dagen. Fortsätter o ber för dig kram

2012-09-27 @ 16:36:39
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0