Växlar

Det växlar snabbt hur måendet är hos fru Kindevåg dnny (den nästnäst yngste) :).
Inatt somnade jag vid tre för jag har haft enorm värk i magen på ett konstigt sätt som jag inte känner igen att jag haft förut. Toan har fått sina besök, men det behöver ingen närmare beskrivning...

Mår fortfarande skrutt och det värker och sliter i magen samtidigt som det sedvanliga illamåendet sitter i.

Jag hade iaf mysigt sällskap av Frodo under natten när de andra snarkade ikapp. I och för sig var Steff vaken med mig till 01:30 tiden, eftersom han höll på med dagens predikan och sen tog det en stund för honom att varva ner.

Nä, nu hoppas vi på en bra söndag här!
Hoppas du sov gott :)
Kram

 

Uppdatering: och så har Seth lite feber på det. Får bli en dag i sängen för oss...Typiskt för jag ville verkligen till kyrkan idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0