Fortsättning Unite 14

Idag har jag umgåtts mycket med andra pastorsfruar som är här tillsammans med sina män och barn. Så roligt och vilken förmån!! 
Seth ser jag inte mycket av. Han far runt och är lite överallt på området. Goa unge!!
 
Det är ca 400 ungdomar här, som umgås, får undervisning, lovsjunger och har det allmänt nice tillsammans (och så är det jag då, inte så ung i ålder, men jag älskar ju ungdomar :) ).
 
Stefan är en av fyra som leder mötena här. Igår på öppningsmötet skulle de göra lite rolig entré.
 
Här förbereder de sig innan allt drar igång.
 
Stefan och den andra killen, Filip, skulle va lite coola när de gjorde entré. Såhär såg en suddig Stefan ut:
 
Tess började gallskrika när hon såg honom... 
 
 
Här kommer de inåkandes på en typ moped. Det heter ju inte det, men jag vet inte vad det heter. Den var målad som bilen "Herbie" och det gillade sonen kan jag tala om. 
 
Bild från mötet! Jacob Frankner predikade. 
 
Det var så bra musik, dans, och sång och ljus, ljud, media osv!! Proffsigt!! "Bollen" precis under ljuset till höger är en kille som gjorde lite volter. Varför inte liksom :). 
 
Väl tillbaka på hotellet var Tess övertrött och hade svårt att somna Dessutom tappade vi bort snuttefilten. Bra där föräldrar!!
Hon somnade dock efter ett tag och vi hade med en extrasnuttefilt, men den är ju inte ingosad som den andra - än iaf. 
 
Seth gillade sin säng :). 

Idag har vi som sagt, hängt i kyrkan hela dagen. Jag och barnen for tillbaka innan kvällsmötet, så att de skulle få sova lite mer inatt, eftersom det blir sent imorgon. Men innan vi for fick Seth testa tjuren...
 
Den glädjen. (De körde den inte fort alls och det var han nöjd med.)
 
Nu hoppas jag Stefan kommer tillbaka snart så jag hinner prata lite med honom innan jag somnar.
I morgon är det NYÅR!! Yeeeey vad härligt!! 
 
Vad ska du göra?? Det vore så roligt att få höra :).
 
Kram kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0