Sportlov i Kisa

Helloooooo!
Nu är vi i Kisa, Seth och jag. Vi satte oss på tåget strax efter 10 och var framme i Linköping strax efter 12.
 
På tåget tävlade vi i "ätaremtävling" :). Efter lite fusk så vann Seth ;).

I Linköping hämtade mamma och pappa upp oss. De hade då hunnit inhandla massa grejer till min mormor, däribland en iPad!! :). Visst är hon cool!? I april blir hon 87 år! Hon använder Internet med flygande fläng, följer bloggar och kollar upp grejer hon är intresserad av. Och så nu en iPad. Jag vill oxå va så där när jag blir äldre, att våga pröva på de nya sakerna som kommer :).

Stefan har numera en iPhone 5 och med den kan han ta panoramabilder. Jättebra. Så för en stund sen fick jag en bild på köket, som äntligen är klart. Bilden är lite krokig och det visar ju inte helt hur köket ser ut, men ger ju ett hum om det.

Före:

 

Efter: 

 
Det känns fräscht och fint. Allt är ju standard och vitt. Vi har valt bänkskiva, golv och handtag i övrigt har vi inte fått välja något. Men det känns skönt att allt är fräscht, helt och nytt. Längtar att få göra iordning :).
 
Nu önskar jag dig en skön kväll!!
Stor kram!!

 


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vilken häftig mormor du har. SÅn vill ajg oxå vara. jag fick en massa pengar nu när jag fyllde år så jag ska äntlgien få köpa en ipad. Ser fram emot det .Glad att ni kom iväg och tack för hälsningarna till min födelsedag Kramar

Svar: Visst är hon härlig!!Hoppas du blir nöjd med din ipad!! Och att du återhämtat dig efter allt firande :) KRam
Maria

2013-02-19 @ 18:09:54
URL: http://ruach.blogg.se
Postat av: Anne

Så roligt att ni kom i väg på er lilla resa! Seth ser verkligen så mycket äldre ut nu på alla bilder! Stor kille ni har! Och härligt att komma hem till det fina köket! Glad för din skull! Kram

Svar: Tack Anne! Ja, det är skönt! Seth ser nog lite äldre ut bu när han har så långt hår, tror jag. Han vill ju ha långt hår som en hårdrockare :) Vi får väl se hur långt det får bli.Kram
Maria

2013-02-20 @ 11:32:10
Postat av: Berith Stenblom

Hej Maria! Så bra att Ni kom iväg på sportlovsresa till Kisa! Hälsa hela familjen, alla årgångar.
Så fint Ert kök blev. Förstår att Du längtar efter att få plocka in i skåp och lådor.
Kram/Berith

Svar: Familjen hälsar tillbaka :)Ja, köket känns bra!
Ha det gott! Kram
Maria

2013-02-20 @ 11:58:54
Postat av: E-K

Fint köket blev! Det ser ut som att ni använder ytan bättre också.
Kram!

Svar: Tackar Emma-Karin!! Tyvärr är det färre skåp och lådor, men vi ska nog få in det vi behöver. Nu har vi ffa hel kyl och hel frys och en vanlig diskamaskin. Och det är värt utrymmet!Kram
Maria

2013-02-20 @ 20:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0