Mello 1:5

Nu är det dags! Nu börjar Mellojippot och som jag älskart!!! 
Vi sitter beredda alla tre (Steff är minst intresserad men sitter med iaf :)). Vi har varma mackor, chips, morötter, gurka och dipp. Smaskens!! 
 
Laddad.
 
Tidigare idag var Seth och jag i Mosås. Lovisa är i Jönköping på Barnledardag tillsammans med 1000 andra -och Carola ;)!
Seth och Hugo lekte, jag låg i soffan och Marcus servade med semlor och mat. Fint det :). 
Innan Molly somnade hade jag mysigt sällskap av henne i soffan. 
 
Inte ens två år, men vet hur man använder en iPhone - inte hur man ringer då, men spelar och tittar på film :). 
 
 
Semmelmakaren :)
 
nä nu börjar det!! Jippi! 
Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0