Discobowlingkalas

Hej hej i vintersverige!
 
Igår var dagen äntligen här. Dagen då Seth skulle få ha sitt bowlingkalas. Som han längtat. 
Innan jul hade vi ju kalas med Seths klass, så nu var det kompisarna från kyrkan som bjöds. Åh, så skönt det var att bara vara med. Maten, glassen, godiset, underhållningen - allt stod Strike för. Underbart nu när jag inte orkar någonting. Stefan och jag hejade bara på barnen när de bowlade :) Ljuvligt kalas och barnen hade  roligt. 
 
Här kommer bilder från kalaset. Det är svårt att få bra bilder, eftersom det blinkar och är disco när de bowlar, men men. Här är de iaf:
 
På väg...
 
Det var fler kalas samtidigt, så det var high life, kan man säga. Här är Seth och Hugo, som äter tacos. 
 
Seth öppnar sina paket. Mest Star Wars grejer och lyckan var total :). 
(Jag har inte bett alla föräldrar om lov att visa bilder på barnen, därav att det mest blir på Hugo och Seth, eftersom jag vet att det är ok att blogga Hugo :)).
 
Så var det dags för bowling.
 
 
Coolt att se en hel sal med bowlande barn, som började dansa Gagnam Style, när den låten kom :) Här är det Seth och Olle, som dansar tillsammans. 
 
 
Efter bowlingen bjöds trötta barn på glass. 
 
Nöjd kille, med egen kebba och bowlingkägla. Han tyckte det var bästa kalaset någonsin och då kan man ju som förälder inte vara annat än nöjd och glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0