Friday again

Hepp hepp mina vänner!

Ännu en vecka har gått. En vecka närmre att må bra igen :). Lovely!

Igår spenderade jag dagen i soffan och tittade på en serie jag spelade in i julas. "En värld utan slut" av Ken Follet. Jag älskar ju hans böcker "Svärdet och Spiran" och just " En värld utan slut" både dessa har ju filmatiserats och är bra gjorda, så det var roligt att se den igår.

Idag har jag haft härligt sällskap av Karro och lilla Calle. Mysigt!!! Jag mår ju bättre när jag inte är ensam hela tiden, men ibland mår jag ju så dåligt att jag inte orkar svara i telefon eller träffa någon. Men idag var en bra dag!

Ikväll var vi på Vips igen. Stefans moster, Gitte, var med och spelade spel och Seth utmanade henne i ishockey :).

I helgen nu så är Stefan ledig. Får se vad helgen har att bjuda på!

Jag önskar dig en fin helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0