Fridens liljor vänner

Hur har din dag varit. Hoppas den varit god!
Vi började dagen med ett möte på Seths skola och sen skjutsade Stefan hem mig. Väl hemma la jag mig i sängen och kom inte ut den förrän fram på em, då jag tog tag i att vika vårt gigantiska tvättberg.

Jag har precis skjutsat grabbarna till hockeyarenan här i Örebro. Örebro möter Leksand ikväll och detta har de sett fram mot i över en månad. Seth håller ju på Leksand, men vill gärna vara diplomatisk med sina vänner i Örebro, som håller på Örebro. Så han hoppas på oavgjort så att båda vinner :). Min gulliga Seth! Han vill inte att någon ska bli ledsen.

Så nu ligger jag själv här hemma och funderar på att se en film. Gladiatorerna får vi titta på tillsammans på playen imorgon :). Viktiga grejer för Seth.

Idag innan grabbarna kom hem hittade jag en gammal goding på Tv4guld... Macahans!! Så bra!

Nu önskar jag dej en bra fredagkväll!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0