Instabilder

Idag är det, in deed, dagen efter... Oj oj. Har bara legat i sängen och vilat och sovit.
Jo, nu på kvällen gjorde vi Seths läxa förstås, men utöver det... not so much. Nu tittar vi på Junk på Barnkanalen. Det är ett program både Seth och jag gillar :). (Ett program där gamla leksaker görs om till något nytt.)
 
I måndags när vi var på Centralstationen här i Örebro, utbrast Seth: 
 
Mamma, vad är det där?!
Haha, jag har aldrig tänkt på att han förstås inte vet det. Vi har ju alltid telefoner med oss.
(Du som följer mig på Instagram har redan sett denna bild och där fick jag också förslaget på vad jag kunnat svara. Nämligen Stålmannens omklädningsrum. Hahah). Han tyckte iaf att det var mycket imponerande att det fanns telefoner i såna här små hus :).
 
Sen ytterligare en bild från mitt Instagram:
Detta är Seth i ett nötskal. Sätter fast grejer mellan tårna när han gör annat. Lite lik sin mamma, tror jag bestämt :).
 
Nu önskar jag dig en god kväll och en god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0