Hemma

Ojoj vad det är glest mellan inläggen. Så brukar det inte vara för mig... Men men.
Vi kom hem sen eftermiddag igår efter en fantastisk vecka på Hampe! Vi är bra trötta nu, Efter att ha handlat och ätit var det kväll och vi bestämde oss för att se en film när barnen somnat, så det bidde inget bloggande.
Idag bestämde vi oss för att strunta i att det behöver städad och packas upp och tar en familedag på Gustavsviks utomhusbad. Ikväll är vi borta igen och likaså imorgon kväll. Hm... Ingen rast och ingen ro trots att jag är föräldraledig ;). Men jag trivs verkligen med livet nu!! :D

Nästa vecka åker jag och barnen till mamma och pappa. Stefan möter upp oss i Söderköping i slutet av veckan. Ska bli skönt att åka iväg och verkligen ha semester ett par veckor!

Jag återkommer med ordentligare inlägg och bilder från Hampe så snart jag hinner!

Jag hoppas du har det bra och gott på alla sätt!!!
Stor kram


Kommentarer
Postat av: Kristina

oj nu var det ett tag sen jag läste så jag fick läsa i fatt mig. Har varit så utan ork att bloggeriet kommit på skam, har bara orkat skriva eget inlägg. Men jag ser att det är full rulle och dina ljuvliga barn har fullt upp. Gläds så åt er lilla Tess och att ni ahr det bra . Stor kram

Svar: Hej!!! Japp, här är det full rulle. Nästan lite för bra, men nästa vecka ger vi oss ut på en skön turné där vi mest kan ta det soft! Hoppas din tå blir bättre!!! Ber för dig och tänker på dig! Kram
Maria

2013-07-08 @ 23:34:25
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0