Karlskrona

Hej hej.
 
Nu är vi här hos fina, härliga Göran och Stina. 
Vi tog hela dagen på oss. Första stoppet blev fika i Västervik. Vi tog småvägar dit och njöt av vår vackra natur!! Fina fina Sverige!!! 
 
 
 
 
Sen åt vi lunch i Oskarshamn. 
Vi tänkte oss att ta en glass i Kalmar vid slottet. Tyvärr kostade det massor att bara komma in på borggården så vi hoppade det, men tog en promenad utanför.
 
 
 
Det blev glass i Kristianopel. Vilken vacker plats!! När vi kom dit insåg jag att jag varit där tidigare och messade mamma om detta. Och mycket riktigt. Vi var där när jag var i Seths ålder. Kul!! 
 
 
 
Sen bidde det Tacos här hos Olssons när vi kom hit. 
Oh vad jag trivs här hos dessa goa vänner!!!
Hoppas du har det gott du med! 
 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Berith Stenblom

Hej Maria! Vad roligt att Ni är hos Olssons! Du vet väl att vi också är goda vänner med Olssons och har en hel massa minnen tillsammans!?! Hälsa väldigt mycket till Olssons och givetvis till Din egen familj. Tack också för Dina fina bilder och Dina tänkvärda ord på bloggen. Ha det bra kära Maria!
Kram/Berith

Svar: Vad roligt att du också känner dem! Härliga människor är de!!!Kramar
Maria

2013-07-26 @ 17:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0