Äntligen

Ja äntligen har vi en dator hemma!!! Nu får Stefan ha sin jobbdator ifred och jag kan ha en dator även när Stefan jobbar :). Seth har en dator att spela på och det är lycka för honom. Han vaknade "asatidigt", som han själv säger ;) för han ville få spela lite. Jag har betalat räkningarna och gjort lite annat smått och gott på datorn. Så skönt! Eller tja... räkningar är väl aldrig roligt att betala, men men det är ju nödvändigt. 
 
Man kan säga att katterna saknat oss... Frodo satt tom med Seth vid matbordet och gosade och strök sig mot honom. Han trivdes kan man säga. Han har saknat våra katter :).
 
 
Seth och Tess i soffan igår när vi packade upp.
 
Den här "pottan" vi fått låna är jättebra! 
 
Veckorna som kommer är fulla med grejer. Igår tvättade vi för fullt för imorgon åker barnen och jag på Vipsläger. Robert var här på kvällen och vi jobbade med bröllopet vi ska va värdar på i augusti. Vi ska träffas idag också och jobba vidare. Kul!!
På söndag åker vi till Hampe och är där en vecka. Lovely!! Jag är ansvarig för själavården och Stefan är mötesledare. Ska bli såååå roligt! 
 
Nähä, det börjar bli dags at göra lunch... Avslutar med några instapics...
 
Fina fina tjejen.
 
 
Våra fina orkidéer som blommar nu! Love them!!!
 
Nu önskar jag dej en härlig och go dag!!
Kramar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0