Hampe

 Japp, nu drar vi till Hampe - om en stund. Stefan är och hämtar husvagnen nu och sen ska vi pracka in i den. :) Men sen drar vi!! Wihoo!
 
Igår åkte vi hem från ett soligt Klacka och Vipsläger. Seth grät för han tyckte det var sorgligt. Alltså grät sådär tyst och ledsamt inte dramatiskt och argt. Han ville ute va kvar själv och jag var tvungen att åka hem för att tvätta. Sen var det bra att han fick en natt hemma innan Hampe. Vi har haft det toppen på Vipslägret och Seth har växt i att va själv med de andra. Stort och roligt för både honom och mig :). 
 
I förmiddags var vi i kyrkan på mötE. Efter det var det tårta och firande av vår föreståndare Sören, som snart fyller 60 år. Härligt! 
 
Efter det åkte vi till Coop och handlade blöjor och sånt som måste med. Där fick barnen glass och ansiktsmålning. Kul tyckte Seth förstås. 
 
 
 
Jag har laddat ner en rolig app som förvränger ansiktet. Den kan man ha mycket kul med när man har en stund över :) Min humor helt klart :).
Nä, nu ska jag dammsuga av lgh så vi kan åka när husvagnen är här och packad. 
 
Hampe, here we come!
 Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har många fina minnen från hampe! Ha det så bra!

Svar:
Maria

2013-06-30 @ 18:19:25
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0