Hemma!!

Tittar bara in snabbt för att säga att vi är hemma igen. Resan hem gick jättebra. Det tar ju sin tid med flera stopp än vanligt, men det gör ju inget. Vi började kl 10 och var hemma runt 19. 
 
Vi tog svängen förbi Söderköping och lämnade husvagnen. Vi passade oxå på att bli bjudna på lunch där hos Stefans morbror och moster. Inger - svärmor - var oxå med. Nice nice. 
 
När vi kom hem väntade två gosiga, keliga katter :). 
 
Jag har inte tillgång till dator än - men snart så - så jag får blogga från telefonen och jag orkar helt enkelt inte skriva något långt inlägg på den nu... Sorry. 
 
Däremot visar jag gärna några fler bilder från igår - midsommardagen. 
Vi spelade lite "kasta gris" :) Seth ville mest toka sig när jag skulle ta kort. 
 
Denna lilla dam har ju fått hänga med på det vi gjort. 
 
Redo för Matiné igår på em. 
En riktigt bra gudstjänst för hela familjen. Vår barnpastor Pernila var engagerad och dansade med barnen. De visade upp det de gjort på intressegrupperna på eftermiddagarna. Jag är så stolt över Pernilla. Så duktig och go!! 
Det var rätt fullt i hallen...
 
Där framme dansar barnen :).
Barnvagnsplatserna är längst bak så därför sitter vi där.
 
Seth hade koll på Tess när vi packade och städade husvagn imorse. 
 
När vi sprang upp med packningen till lägenheten såg det ut såhär. Seth bar omkring på en trött men nöjd tjej. Älskade pojk!!! 
 
Jag sammanfattar så en härlig, go, underbar vecka med mycket vänner, bra undervisning, fantastisk sång och många givande samtal och en del funderingar att fortsätta fundera på. 
Ser redan fram mot nästa år!
 
Vi hörs och störs :)
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0