Sol #nyhem13

Wow vilken dag det varit idag!!! Solsken, värme vänner och familj. Och såklart härliga möten! Vi träffade Rebecka och Marcus. Rebecka bodde i Örebro förra gången vi bodde där och vi sjöng mycket ihop hon, Robert och jag. Nu bor hon på västkusten med man och barn. 
 
Så var jag oxå på masterclass i sång med en fantastisk pedagog, Pernilla. Wow vad det gav mycket! Henne skulle jag vilja fortsätta sjunga för, men hon finns ju i Stockholm, så det funkar ju inte... ;)
 
Emma-Karin och Christian har oxå varit här med sina barn. Så eftermiddagen spenderades med dem på en filt i tallbacken :). Barnen har kommit och gått. Seth hängde bl.a. med Amanda och Oliver på ett kalas som var för en flicka från Alingsås :) Härligt!! (Vi känner ju hennes föräldrar  från vår tid i Alingsås :)). 
 
Solen har lyst och värmt hela dagen och man mår så bra av det! 
Jag låter kanske överentusiastisk men Nyhemsveckan är en höjdpunkt på året för hela familjen! (Nästa år kommer dock bli lite annorlunda eftersom Tess är större då och kommer behöva "jagas" hela tiden ;)).
 
Nu ska Stefan och jag äta kvällsmacka och prata. Har en date med min man helt enkelt :). 
Kram
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0