Nyhem

Hej hej.
Ja, nu är vi här på underbara Nyhem!! Massor folk, husvagnar och tält. Ingen el och knappt inget varmvatten, men glädjen är ändå stor. Seth ser vi knappt röken av. Han leker mycket med Amanda och Oliver från Alingsås. Det bästa med Nyhem är faktiskt att träffa vänner från hela landet :).

Vi kom igår och resan gick över förväntan även om vi fick stanna flera gånger, vilket vi inte är vana vid, men nu med en liten Tess så behöver vi ju det.

Jag har varit på ett jättebra seminarium om att leda lovsång idag! Så nu är jag nöjd och glad :).

Snart kommer Olof och barnen på kvällsfika. Så nu säger jag hej då för idag.

Kram kram


Kommentarer
Postat av: Mummen

Önskar er en riktigt fin, skön och bra vecka.
Kramar från oss

2013-06-15 @ 19:08:44
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Johanna

Oh, jag längtar till Nyhem!!!

2013-06-16 @ 08:50:04
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0