#nyhem13 och vänner

God morgon!!

Hur har du det?
Jag har det bara bra. Börjar bli lite trött eftersom jag lägger mig sent och för att man blir lite trött såhär när det är folk överallt, man är inte hemma osv. Husvagnslivet är roligt, men jag gillar att ha ström, vilket vi inte har här... Och så gillar jag att ha egen toa och dusch, men så är det ju inte här ;). Men jag trivs oxå!!!

Igår drog ju barnaktiviteterna igång och vi såg inte mycket av Seth.
Vi har varit på bra samlingar och fortsatt träffa vänner! Sen där sångworkshopen fortsätter och jag går på den. Roligt!!! Det är kul att Robert oxå är med på den. Vi är ju vana att sjunga ihop och då är det roligt att göra något sånt tillsammans.

På eftermiddagen igår kom min bibelskolekompis Frida med familj hit och åt. Jättemysigt och roligt att träffas! För 16 år sedan gick vi ett år på bibelskola (Bjärka Säby utanför Linköping) ihop och nu träffas vi och har familj och helt andra liv. Hon har två fina döttrar och en härlig man. :) Att träffa goa människor ger sån boost!

Nu ska jag gå upp och börja denna dag :). Stefan är och diskar (blev aldrig gjort igår) och jag och barnen ligger i sängen. Bra arbetsfördelning där ;).

Kram kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0