Sommarlov

Nu är det sommarlov för Seth, mig och Tess! Lovely!!!
 
Dagarna rullar på med en hel del slapp men oxå promenader/cykelturer.
 
Igår kom Karro förbi med en stol för bebisar, som vi får låna. En omedelbar hit :).
 
Seth övervakar det hela :)
 
Tess gillar sitt gym. Igår vände hon sig nästan från rygg till mage när hon låg under det. Men helt runt är hon inte än.
 
 
På em åkte jag till stan med Tess och mötte upp min barndomsvän Linda och hennes minsta, Joline. Hon och hennes familj ska flytta närmare hit från Norrland och var och tittade in ett hus.
Gott och roligt att få några timmar tillsammans!! Fr.o.m. hösten kommer vi kunna ses massor mer när det blir ca 4 mil mellan oss istället för över 100 mil :). Lovely!!!
Tess, Linda och Joline. 
 
Idag har vi packat inför Nyhem varvat med att umgås...
 
...med "granntanten"... (Mysigt som vanligt)
 
...och med mormor och morfar som kom förbi en sväng innan de åkte vidare till bror med familj för barnvaktande.
 
 
Roligt att få ses en liten stund!!!
 
Brorsan går alltid hem hos Tess :)
 
Jag har ju glömt att visa att vi köpt några tavlor till vardagsrummet -äntligen!! Nu är det bara en vägg kvar som ska prydas av något :)
 
Och så till slut varsin bild från mina två fina skatter!!!
Koncentrationen är hög när det spelas spel...
 
En trött och lite gnällig tjej idag. 
 
 
 
Jag vet inte hur mycket jag kan höra av mig under veckan som kommer när vi är på Nyhem, men jag ska försöka göra ett kort inlägg om dagen iaf. Jag kan ju inte ladda upp så många bilder när jag bloggar från telefonen utan wifi... Men lite går det ju att blogga. Så finns jag ju på Instagram oxå om du vill följa mig där. @mkindevag heter jag där. 
 
Ta hand om dej!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med sommarlov! Ha det så bra på Nyhem!

2013-06-13 @ 22:21:32
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0