Kakor, drottning och soffa

Hej hej.
Får bli mest bilder idag. Det blir ju lite huller om buller när jag bloggar från mobilen, men jag hoppas det går bra ändå.

Vi bakade lite Seth och jag på fm. Eller jag bakade och så var Seth med och garnerade dem sen. Oh vad det är mysigt att göra sånt med honom :). 

Full koncentration.

 
Färdiga resultatet... Inte så proffsigt men kul. 
 

När man har knäppekatter, som inte låter något vara så får man göra påskpynt i burk istället.

 

Såhär låg Frodo, nu, bredvid Seth när han sa: "hon försöker se ut som en drottning". Ja, kanske det ;).. 

Polarna

 

jo, så har ju soffan kommit. Sååååå skön och vi är så nöjda. Nu kan jag lättare vara någon annanstans än i sängen. Jippi!! 

Du såg den fina guldkudden som är i soffan :). 

 

Johanna kom förbi en liten stund idag och det var så gott! Härligt att bara får sitta och prata en stund. Det lyfter själen!! Men nu ligger jag utslagen i soffan. Får se om jag håller mig vaken hela Fångarna på Fortet...

 

Hur har din helg varit än så länge?

 

Kram


Kommentarer
Postat av: Kristina

Tänker på dig och ber att allt ska gå bra. Förstår att du håller på vara mer än less. Ingen kan förstå hur jobbigt det är att må så dåligt så länge som du fått göra det. Men det finns en ände,det rä det du får hålla framför dig . Grattis till din födelsedag.Jag har varit så dålig att jag ej orkat få iväg ett grattis. Men det kommer ett varmt grattis här med Guds välsignelse Kram

Svar: Tack Kristina för grattiset och för att du ber för mig. Förstår att du inte mår bra nu i behandlingen och allt. Tänker på dig också!! Kram
Maria

2013-03-23 @ 22:40:39
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0