Mello 5:5

Ja nu är äntligen finalen på Mello här. Hela familjen sitter samlade och laddade.

Idag har Seth och jag bakat tårta inför imorgon. Då är det årsmöte i kyrkan och församlingsledarna bjuder alltid på tårta. Eftersom jag gillar att baka erbjöd jag mig att göra den :). Vi gjorde även en liten som vi ska ha ikväll ;).

På eftermiddagen kom Tobbe och Magnus från Avesta och hämtade våra soffor, som numera är Tobbes soffor. Vår nya soffa kommer om ca en vecka så nu har Stefan burit ner två fåtöljer från vinden - som vi fått från Stefans farmor. Fåtöljerna alltså, inte vinden. Seth har sin Nalle Phu fåtölj.

Nu sitter vi som sagt och ska dippa chips, gurka, morötter och så äta tårta :).

Vem hejar du på? Seth hejar på Yohio så han får en röst av oss ikväll. Jag håller nog oxå på honom. Det är lite annorlunda och han sjunger bra.

Kram
Här är lite bilder från dagen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0