Vår helg i bilder

Hallojsan!
Hur har du det? Här skiner solen ute, men jag har inte orkat ta mig ut något, tyvärr. 
Mår sisådär idag - eller skrutt, kan man också säga - så idag får det bara bli lite bilder :). 
Farmor är här fortfarande och har erbjudit sig att åka direkt till jobbet härifrån imorgon, men det innebär att hon i sådana fall måste åka härifrån runt 5:30 och det känns onödigt. Stefan kommer ju hem någon gång inatt och jag är ju van att vara ensam på kvällarna med Seth, även när jag mår såhär. 
Ska faktiskt bli skönt att prata med läkare imorgon igen. 
 
Nåja, här kommer lite bilder från helgen:
 
Frodo ville vara med och spela Plockepinn. Hon kunde inte låta bli att köra fram tassen ibland och peta på pinnarna :).
 
Hittade såna här goda när vi var och köpte lördagsgodis igår. Bland det godaste godiset!!
 
Vi tittade naturligtvis på Fångarna på fortet igår kväll. 
 
Har några fina påskliljor i köket. Oh, vad jag längtar till påsk och vår. Jag tänker ta långa, sköna promenader i vårsolen tillsammans med Gnutten!!!
 
Jag gjorde också ett litet påskarrangemang. Får se hur länge katterna låter det vara...
Jag har spenderat stor del av dagen i sängen och hade en stund sällskap av denna gosiga katt. 
 
 
Nu ska snart farmor åka, så jag ska försöka vara lite social innan hon åker. 
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0