Härlig dag -igen

Hej hopp!
Hur har din dag varit? 
Vi har haft det skönt och har kunnat vara ute en hel del. Älskart! 
Jag vet inte vad det är med Tess... Hon sover och sover som aldrig förr. Hon sover i sin vagn trots att den står still, hon sover i sin bilbarnstol trots att bilen står still. Härligt och ovanligt. Hemma sover hon bäst i famnen. 
På tal om famn... I morse somnade Tess skönt? i Seths famn :).
 
 
Det var soligt och varmt en stund på dagen och inför en liten utflykt till Idhult (ett naturreservat utanför Björkfors, där den fridlysta blomman Adam och Eva växer) så sydde mamma en liten sjalett till Tess. Jättesött.
 
(Mamma har tagit detta kort).
 
Det var skönt ute vid Idhult. Om jag ska klaga på något så var det en gubbe, som också var där, som rökte. Gillar inte tobaksrök!! Eller att man röker precis bredvid andra människor... Men vi hade det gott ändå! 
Seth, Tess i vagn och pappa.
 
 
Tycker det ser roligt ut med bubblan som kommer flygande mot mig. 
 
Adam eller Eva?
 
Mamma och jag :)
 
Min Seth!! <3
 
På torget i Kisa står en staty som jag tycker är sisådär... Se själv vad du tycker:
En fruktbarhetsgudinna med tre par tuttar...
Ja... Vad säger man?
 
Mamma har ju tagit kort som jag ska få - tex på mormor, morfar och Tess - men vi fixar det imorgon. Så då kommer fler bilder från helgen. 
 
Mamma tog även detta mysiga kort på sin mobil som hon skickade till mig. Mina fina barn.
 
 
Idag har ännu fler körsbärsblommor slagit ut. Här med en liten myra som hälsar på.
 
Med alla dessa bilder vill jag nu säga god kväll :)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0