Mest bildet

Hello dear friend!!
Idag blir det inget långt inlägg. Tess ligger i knät och är lite halvnöjd, så jag behöver kunna hålla henne ibland och så. Vi har varit lite trötta idag. Stefan kom hem rätt så sent och sen hade vi mycket att prata om så det blev riktigt sent och så är det ju några matningar på natten och Seth vaknar rätt så tidigt, vilket behövs eftersom det ju är skola. 
 
Jag åkte iväg på förmiddagen och träffade sjukgymnast. Det var bra. Jag inser att jag måste vara snäll mot mina fogar...
När jag kom hem hittade jag detta i soffan:
Mysigt.
 
När Seth kom hem ville han förstås sitta med Tess en stund.
 
Tess har gymmat idag. Nöjd en stund iaf. Hon verkar varalite som Seth var... mest nöjd i famnen. Somnar hon i famnen och man lägger ner henne så vaknar hon och så är det även om hon somnat riktigt ordentligt. Men det är ju svårt att redan säga att hon är på ett visst sätt... Det kommer nog ändra sig flera gånger om.
 
Hon fick även träna att ligga på mage idag. Hon höll inte upp huvudet nu, men gör gärna det när hon är i famnen.
 
Vi tittade på Mästarnas Mästare tillsammans idag. Såhär ser de här två ofta ut :).
 
Seth är gladare än han ser ut. Han ville bara knäppa sig på kortet.
 
Tess somnade på mitt bröst och jag la mig och vilade i soffan när hon sov där. Helt plötsligt var vi flera stycken som trängdes på en liiiiten yta. Men det är ju det som är mysigt - när man inte ska sova för natten för då vill jag ha mer utrymme...
Jag, Seth, Frodo och Tess.
 
God natt brorsan <3
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0