Min dag

Idag har varit ytterligare en bra dag. Jag gillar att va föräldraledig :). Tess är åtta veckor idag... På söndag blir hon två månader och då börjar man räkna i månader och inte i veckor va?
 
Jag promenerade till kyrkan och öppna förskolan på förmiddagen.  
I kyrkan är det babyboom, såsom jag berättat tidigare. Idag var fyra av fem tjejer, som fötts i år, där. Vilket härligt gäng :).
 
De andra tjejerna är suddiga eftersom jag inte bett om tillåtelse att visa dem. 
 
Sju barn har fötts och fler blir det i år. Så roligt!!
 
Stefan hämtade Seth och sen åkte vi och storhandlade. Lite senare på em skjutsade jag Seth till hans kompis Julia. Jag blev kvar och pratade med Sara - mamman. Så gott!! Nu är vi hemma och Tess kanske kanske har somnat för natten utan att ha ont i magen och gråta av trötthet. Hon ligger i famnen och äter just nu och sover. Hoppas hoppas :)
 
Såhär sover hon bra på dagarna när jag vill ha armarna fria :)
I en sjal på magen/bröstet. 
Det trivs vi med :)
 
Ja, det var vin dag :)
Hoppas du haft en go dag! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Så gott hon ser ut att sova på ditt bröst!! helt underbar bild :)
Det är skönt att läsa att du är piggare och orkar med att vara i farten och träffa andra.
Kram på dig

Svar: Tack Cecilia! Ja, det är helt ljuvligt att må bra igen. Jag kan fortfarande förundras över att det är sådan skillnad!. Jag ärvoerhört tacksam.
Maria

2013-05-29 @ 12:49:49
URL: http://katzja.blogg.se
Postat av: Kristin

Vad söt hon är . Tänk vad tiden går fort. Redan 2 månader. Kramar till er

Svar: Tackar!! Ja, vi tycker ju hon är ljuvlig, men det är inte så konstigt ;). Det går så otroligt fort och jag försöker verkligen ta vara på dagarna!
Maria

2013-05-30 @ 08:03:42
URL: http://foretagarmamma.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0