Morrn morrn

Hoppas du sovit gott!!
Det har vi :) Jippi!!!
Vi har en plan att åka till Marieberg för att köpa presenter inför nästa veckas kalas och ta en fika :) Sen ska vi göra lite smågrejer som att baka lite och kolla om Seth kan ha sina inlines...

När jag hade duschat här på morgonen så satt Tess i Seths knä när jag kom in i sovrummet. Hon hade vaknat och blivit ledsen. Min fina prins!
Tess låg under gymmet när jag gjorde frukost men var så trött... Så när jag lyfte upp henne på axeln somnade hon på en sekund. Fina prinsessa!!

Hoppas du får en fin dag!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Kaela

Två underbara juveler har du!
Kram

Svar: Tack!!! Jag håller med dig ;) Kram
Maria

2013-05-25 @ 15:06:10
URL: http://kaela.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0