Skön dag

Oh, vilken underbar dag vi haft. Varmt och soligt. Vinden är fortfarande liiiite kylig men sommaren är på G :). Jag väljer att tänka så trots att det ska bli lite kyligare igen...
 
Idag gick Karro och jag en promenad till kyrkan där det är öppen förskola på tisdagar. Det var första för mig och Tess. 
Hon sov sig genom fika och sångstund :).
 
Calle och Olle var mer vakna och var med i sången :).
 
Hon som höll i sången var jättebra!! Kul! I höst kommer Tess kunna hänga med mer i vad som händer :).
 
Efter det hämtade vi Seth. Stefan har fått min "smeta" och följde med hem och sov en stund innan han skulle va tillbaka igen. Seth hostar och rosslar också. Så just nu är det bara Tess som är frisk och det är ju skönt. Jag är fortfarande inte heller bra men har iaf inte feber.
Nu ikväll tog vi en tur ut i lekparken, jag och barnen. (Det är så annorlunda att säga "barnen" istället för bara "Seth" som det varit i så många år.) Så skönt!!!
 
 
 
Det har blivit en vana att Tess är hos Seth en stund innan han lägger sig. Mysigt tycker jag!! Han tackar Jesus för sin fina lillasyster varje kväll. Undrar när och om han kommer tycka hon är besvärlig. Han tar förändringen som blivit nu när Tess kommit, med jämnmod . Det är läxorna han blir irriterad på när de ska göras ;). De görs inte med jämnmod... Så det är skönt att vi har lite mer tid på oss nu när han inte går på fritids och kommer hem tidigare. 
 
Hoppas du haft en skön dag!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0