Vänner på lunch och lite annat

Hej hallå där! 
Hoppas du haft en bra dag! 
Som vanligt blir det ett inlägg med mycket bilder :).
 
Börjar med ett collage med Tess.
 
Och så ett kort på Stefan och Tess. 
Du kanske undrar varför vi har handdukar överallt, men Tess kaskadkräks då och då och då blir allt - verkligen allt - blött. Så handdukar behövs. 
 
Några nätter har Seth kommit in till oss efter att ha drömt och då vaknat. Härom natten kom han in alldeles förtvivlad och storgrät. Han berättade att han drömde att Frodo smitit ut och blivit påkörd så vi bara hade Gandalf kvar. Oh, vad ledsen han var men kunde somna om när han låg hos Stefan och blivit kramad en stund. Plutten...
 
Imorse såg det ut såhär när vi gick upp:
Våra fina.
 
Tess och jag gick in till kyrkan och Öppna förskolan på förmiddagen. Mysigt och särskilt gillar jag sångstunden och naturligtvis att träffa andra föräldrar. 
 
Jag fick smita ifrån tidigare för Tabita och Samuel från Avesta var på genomresa så vi lunchade tillsammans. Jättekul!!!
 
Fint par!!
 
Tess var med och hängde på min mage. Skönt att kunna ha henne så.
 
När vi hämtat Seth bakade vi browniemuffins till hemgruppen imorgon
Smaskiga. Seth och jag har provsmakat :).
 
Nu önskar jag dig en skön kväll!!
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: mummen

Stackars Seth drömma så otäckt, förstår att han var ledsen. Tur att det var en dröm.
Fina kakor ni bakat, de ser smarriga ut.
Kram

Svar: ja, synd om honom... gör lite ont i hjärtat. Tackar. Det är ju så kul att baka :)
Maria

2013-05-14 @ 19:56:44
URL: http://mummen.blogspot.com
Postat av: Designhappens

Oh, lät gott m brownie muffins. Kan jag få receptet?/ Maria

Svar: Det ska du få :) Kommer i inlägg här framöver :) kram
Maria

2013-05-17 @ 17:33:40
URL: http://www.designhappens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0